EL BÀSQUET A LA BARRA DE CARNESTOLTES

Directiva i jugadors van estar a la barra de Carnestoltes dissabte passat
Èxit de la barra en la festa de Carnestoltes.
La directiva havia demanat a l´Ajuntament portar-la per a intentar tapar algun dels foradets que es presenten al llarg de la temporada i la veritat és que el resultat no ha estat mal. Tot i que el començament va ser una miqueta gelat per la plutja i el fred, la nit va anar calfant-se i al final pràcticament es va acabar gaire bé tota la beguda. La col.laboració de jugadors i jugadores amb la directiva va ser clau per a que al final es puguera fer una miqueta de caixa que no vindrà mal per a pal.liar les nombroses despeses.
Ara toca recuperar-se ben prompte de les distintes sequel.les que alguns excesos van provocar entre els components del Club.

Dos Delicades de Gandia i una princeseta

Un@ cambrer@ i un pollet

Una cambrera i un cambrer

Moments encara tranquils en la barra

Dues cambreres amb un animalet

Ex-jugadors del Bàsquet convertits a rambo

Més personatges de la festa

Les júniors també van fer la seva feina darrere de la barra

Dues cambreres i un cambrer en un moment de la festa

Més personatges en la matinada als Porxens
16 Febrero, 2010 |

4 Comentaris
-
1. boira | 16 Febrero, 2010 at 21:54
osti tu! q bons! jajaja!
-
2. Ràfega | 16 Febrero, 2010 at 22:00
Ja vec la que em vaig pedrer el dissabte!! quina festota que vau montar!! m´alegre molt de que la nit ixira bé. Espere poder participar en la pròxima!
Este dissabte toca tornar a posar-se les piles! -
3. cb | 16 Febrero, 2010 at 22:01
que wapos y wapes esteu tots, llastima que no puguerem estar tots.
-
4. petiteta | 20 Febrero, 2010 at 16:00
que guaiii va estar xé! avore quan repetimmm!!!!!!!! jajajaja










