LES JÚNIORS AL RESCAT (Rolser Pedreguer 47- J.Xàbia31)

Rosa Durà marcant les passes per acabar un contraatac.
Van tindre que ser les dues júniors, Rosa Durà i Mireia Fornés les que acudiren al rescat d´un equip sénior femení que, dissabte passat, va tornar a mostrar els seus dubtes davant un rival, el Joventut Xàbia, molt incòmode. Les pedregueres no estaven encertades en el tir i ,molt lentes en la transició, tampoc aconseguien muntar el contraatac, amb la qual cosa era el minut 8 del primer quart i a dures penes havien aconseguit anotar dues cistelles. Però, just en aquest momente entrava al camp Rosa Durà per “calfar” el partit amb dos triples consecutius, mentre que Mireia Fornés, valenta en atac, li seguia la corda amb 4 punts seguits al començament del segón quart. Aquest va ser el punt d´inflexió: parcial de 14 a 3 i partit encarril.lat per afiançar-se en la primera possició de la lliga.
C.B. Rolser Pedreguer (47). Sandra (2), Josefina (2), Bea (5), Lita (4) i Josefa (4) -cinc inicial- Rosa Durà (11), Mireia (4), Maria José (6), Miriam Palacio i Miriam Garcia (5).
Aquest diumenge les sénior viatgen a Alacant amb el liderat en joc.

Josefina en funcions defensives

Mireia Fornés es va mostrar molt activa en atac i compromesa en la defensa.

Rosi amb una defensora del Joventut Xàbia

Mª José en un contraatac en el segón quart.

Josefa Costa no va tindre un bon dia en atac

Tir de Josefa des del lateral de la pista

Tir lliure de Miriam Palacio

Miriam Palacio ben defensada per una jugadora del Xàbia

Jordi Català cabil.lejant la xerrada a fer en el descans del partit
VICTÒRIA I POC MÉS DE LES JÚNIORS EN L´ALFÀS DEL PI ( L´Alfàs 20 - Rolser Pedreguer 62)
El nostre equip júnior disputava dissabte al matí el partit aplaçat ´per la plutja en l´Alfàs del Pi. Les jugadores de Josefa Costa es van emportar els punts en joc amb una clara victòria tot i que l´actitud no va ser la millor. Les pedregueres no van tindre rival, especialment en el segón quart(4-26), on van ser molt superiors, però tot i això no van fer el millor partit A destacar, això si, el bon treball de les bases de l´equip.
C.B. ROLSER PEDREGUER (62). Jugaren i anotaren: Itziar (8), Andrea Mas (2), Rosa Durà (7), María Mondéjar (12) i Mireia (13) -cinc inicial- Lorena (5), Noelia (5) i Cristina (6)
Les júniors començaran aquest cap de setmana la Copa Federació integrades finalment junt al Banyeres, l ´Onil, Clivus Bàsquet de Crevillent i l´Alfàs del Pi. A hores d´ara encara no s´ha celebrat el sorteig per a saber contra qui comencem.
23 Febrero, 2010 |

5 Comentaris
-
1. Ràfega | 23 Febrero, 2010 at 21:09
Craks juniors, espere que seguiu axina!! ànim pel pròxim partit del diumenge.
-
2. www.termo-system.ru | 26 Febrero, 2010 at 06:19
Как обычно просто супер обьёмная статья и как всегда дочитал до конца
-
3. lluna | 8 Marzo, 2010 at 12:06
Enhorabona al sénior masculí per la seva important victòria per eludir el descens, seguiu lluitant que valdrà la pena!Anims xics!!!!
Força Pedreguer! -
4. boira | 9 Marzo, 2010 at 23:28
xicones!!!! 12 de 12! jajajaja!
ara…a pel Denia!
poseu els últims resultats a la web!!!!!!! -
5. pedreguera | 10 Marzo, 2010 at 18:19
El Dénia per lo vist va de sobrat, segons les croniques que apareixen en el Canfali. Per lo vist van liders i depenen totalment d’elles per guanyar la lliga(em pixe). No se si qui escriu les croniques es pensa que ho fa en la secció d’humor (risa fa) o en un periodic del “cuarto milenium” (no s’ho creu ni deu). Hi ha que tindre valor per escriure aixó. El cas es que les que si depenem de nosaltes mateixa som nosaltres, i fixat tu, que inclus perguen contra elles seguim per devant. Ole eixes liders. A seguir treballant i disfrutant que es el que ens ompli no com a altres. Que passarà al final? Ni ho sabem ni ens preocupa però si farem el possible per estar ahi, cosa que ens caracteritza. El que si sabem es que…. a Sevillaaaaaaa!!!, quedem com quedem, això si que es un equip. Xapo xicones. I lo que mos voleeeeem!!!










